Nog 38 dagen! - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Erik Post - WaarBenJij.nu Nog 38 dagen! - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Erik Post - WaarBenJij.nu

Nog 38 dagen!

Door: Erik Post

Blijf op de hoogte en volg Erik

02 Januari 2016 | Nederland, Emmen

Fa waka?

Als eerste wil ik jullie een gelukkig en gezond 2016 wensen!

In 2016 staat mijn avontuur op het programma. Over 38 dagen sta ik nu op Schiphol, misschien wel met Joris Linssen, maar sowieso met mijn ouders.

Stap voor stap komt het steeds dichterbij. Vliegticket is in de pocket, mijn visumaanvraag is goedgekeurd, dus het is nu echt definitief! Ik kan wél zeggen: It giet oan! Misschien krijgen jullie hier als ik weg ben nog even een lekkere vriesperiode, denk dan aan mij in een hangmatje en een graadje of 30!

Voor de mensen die willen weten waar mijn 3 huisgenoten en ik verblijven gedurende de periode: http://www.casacama.com/huren/zoeken/index.php?showdetails=180

Over 38 dagen is het dus zover, nog 4 lesdagen op Windesheim, nog 4 weken stage. Het komt nu echt dichtbij!

Tot de volgende keer,

Adyosi


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erik

Actief sinds 23 Juni 2015
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 2557

Voorgaande reizen:

09 Februari 2016 - 02 Juni 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: